torstai 17. toukokuuta 2012

Hellän rajusti;)

Mmmm kun hän taas saapui kotiin.... Ei mennyt kauaa kun hän oli kaapannut minun syliinsä, käskenyt makuuhuoneeseen ja pyytänyt riisuutumaan. Hänen kullinsa jo sykkiessä boksereissaan tein työtä käskettyä ja asetuin sängylle odottaen häntä. Emme yleensä mene koskaan suoraan asiaan, vaan ennen seksiä suutelemme, hyväilemme toisiamme ja kasvatamme himon entistä korkeammalle... näin seksi tuntuu entistä paremmalle, kun sitä on saanut vielä hetken odottaa;)

Yleensä suuteleminen loppuu siihen, kun toinen ei enää kestä odotusta. Joskus saatan sanoa hänelle rivosti "Mä haluan sitä kullia, NYT" samalla suudellen häntä yhä rajummin ja runkaten hänen kulliaan;) yleensä hän haluaa ennen seksiä minun ottavan häneltä suihin, johon en kuitenkaan aina jaksa suostua, jos himot ovat liian kovat. Muuten kyllä saatamme päätyä vaikka 69:n ennen seksiä tai hän nuolee minua, jonka jälkeen saa kyllä vastapalveluksen;)

Meidän molempien ollessa jo niin kiimassa, ettemme jaksaneet odottaa, hän kipusi päälleni ja asetti kullinsa nätisti pimppini suulle... siitä hän pikkuhiljaa alkoi työntymään hitaasti sisääni, molempien samalla voihkien ja odottaen ensimmäisen työnnön tuomaa hyvää oloa... hän jatkaa edestakaisin meidän samalla suudellen ja huohottaen, miten hyvältä se taas tuntuukaan... välillä hänen halutessa syvemmälle hän ottaa minua jaloista kiinni ja menee itse kontilleen, ja nussii ihanaa paksua kyrpäänsä sisälle minuun... välillä tosin tämä asento, varsinkin jos jalkani ovat kiinni toisissaan kohti kattoa, saattaa satuttaa enemmän kuin tuntua hyvältä.. hetken aikaa hän tosin voi jatkaa, kunnes yleensä kasvoni kertovat, milloin on aika lopettaa tai työnnän hänet pois... heh ^^'



Minä haluan päälle. Menen etuperin kyykkyasentoon hänen päälleen ja asettelen kullin valmiiksi, jotta voin alkaa liikkumaan edestakaisin hänen kullinsa päällä... tämä asento tuntuu taivaallisen ihanalta ja samalla näen hänen nauttivat kasvonsa ja pystyn suutelemaan hänen kiimaisia huuliaan... usein suutelemisesta ei tule mitään molempien huohottaessa hyvänolon tunteesta.... (; jatkan kyykkyasennossa, mutta tällä kertaa en halua tulla tästä asennosta. Liian helppoa. Olen ottanut lempidildoni ja hieron sillä klittaani samalla nussien häntä vaihtelevin nopeuksin... tämä asento on myös polvilleni huono ja en pysty siinä mitään puolta tuntia olemaankaan:(

Hän usein tästä haluaa jatkaa takaapäin. Takaapäin-asento on usein lopetusasentomme, sillä hänestä se tuntuu niin hyvältä, että hän tykkää tulla eniten niin. Minäkin pystyn tulemaan, jos hän vain tottelee saamiaan käskyjä, mitä pitää tehdä;)

Penisrengas on huippukeksintö! Löysin hänelle erään erittäin kivan ja mustan, melko laadukkaankin renkaan huippukiva.fi - sivustolta ja se on usein mukana leikeissämme. Sen avulla hänen kullistaan saadaan pinkeä ja kivikova ja suonet mukavasti näkyviin.. tällöin se on tosin liian iso, jotta olisi helppoa ottaa suihin, kuitenkin on mukava makustella ihan kivikovaa kyrpää suussaan hetken aikaa, jonka jälkeen se jatkaakin matkaansa takaapäin-asennossa kohti kosteaa ja kuumaa reikääni;)

Hän kääntää minut vatsalleni ja hänen äänensävyssään korostuu kiima... hän ei saa melkein sanotuksi mitään, sillä hänen tekee niin paljon mieli... hän asettaa kullinsa reiälleni minun odottaessa malttamattomana... kun hän työntyy sisääni vihdoin, tuntuu kuin hän täyttäisi minut aivan kokonaan ja hänen kullinsa on lämmin ja sykkivän kiimainen! Uuhh... aluksi hän nussii minua hiljaksiin, mutta ottaa aika-ajoin rajumman vaihteen päälle ja paukuttaa minua takaapäin niin kovaa kuin jaksaa, samalla läpsien minua perseelle ja puhuen rivoja.. "Sano et sä haluat mua, kerro miltä mun kulli tuntuu.." "Ihanaa kun sä huudat, tuntuuks hyvältä, hä?".... hän nussii minua rajusti minun huutaessa kivun ja hyvänolon sekaisin tuntein, tahti on älytön ja hän vain jatkaa ja huohottaa, pitäen ihania kiimaisia ääniä ja rutistaen persposkistani samalla läpsien niitä... mmmhhh!

Yleensä hän antaa minun tulla ensin. Tosin tiedän jo etukäteen, onko minun mahdollista tulla, ja joskus "annankin hänelle luvan" tulla, kun en itse jaksa:D yleensä kyllä hänen nussiessa minua rajusti saatan tulla jo alkumetreillä, tai sitten ihan lopussa kun hän on päättänyt jo vaihtaa rauhallisemman vaihteen päälle. Hänen huohotuksensa ja kullinsa kiihottavat minua, ja uusi leikkimme on laittaa minun pyllyyni samalla jotain (esim. pieni dildo) kun nussimme, sillä se kiihottaa häntä, saa pilluni tuntumaan kuulemma kireämmältä ja tuntuu minustakin hyvältä. Takaapäin nussiessa on melkein mahdotonta olla tulematta, kun molemmissa rei'issä on jotain, itse leikin vielä pinkillä paholaisellani ja hän nussii minua rajusti samalla läpsien ja huohottaen;)



Silloin kun hän on tulemassa hän nussii minua todella rajusti ja hengittää kiivaasti... on ihanaa odotella hänen tulemistaan, sillä saan itse siitä kylmiä väreitä kun hän tulee... se on jotain ihanaa ja tunne valtaa myös minut. Loppumetreillä juuri ennen tulemistaan hän ei enää hallitse liikkeitään, hänen hengityksensä on katkonaista ja hän yrittää nussia silti yhtä kiivaasti, tulemiseen saakka.. joskus hetki tulemisen jälkeen hän vielä jatkaa hetken, ja tämä kiihottaa minua valtavasti ajatellen spermojen leviävän sisälleni ja hänen silti jatkaessa siitä, mmmhh;) Yleensä hän kuitenkin tulee joko selälleni tai vatsalleni, jolloin pääsen ihastelemaan hänen lastejaan ja joskus leikkimään niillä;D (tämä tosin ällöttää häntä ja minuakin siltä osin, etten pidä sen hajusta!)

Uuhh... tällaista tällä kertaa lomilla. Kerroin vähän sessiosta ja vähän yleistä asiaa. Aikaa tällä kertaa taisi olla tasan tunti koko sessioon, joten ei siinä sen erikoisempaa ehtinyt normaaliin verrattuna tapahtua. On tosin ihanaa hänen ottaessa minut rajusti, sillä se ei sovi yhtään hänen luonteeseensa hänen ollessa yleensä rauhallinen ja kiltti... ihana nähdä hänen rajumpi vaiheensa ja luonteestaan vähä eri piirteitä, grrr...;)

Hän puhui minulle tantraseksistä. Tarviikin varmaan lueskella vähän enemmän sen saloja. Tässä linkki vielä, voivat muutkin tutustua:) http://natha.fi/fi/tantra-fin/eroottinen-tantra ja vielä Iltasanomien oma juttu tantraseksistä: http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/tantraseksi-on-tie-nautintoon/art-1288379262502.html . Kuulosti kyllä meidän korviimme vähän sellaiselta, että tarvii hyvin paljon aikaa ja keskittymistä... sitä meillä ei oikein armeijan vuoksi ole;( ehkä sitten joskus ehdimme tutustua tantraseksin saloihin;)

Terveisin N


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti