sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Seksiä autossa ;)

Seksielämämme on erittäin vilkasta. Vaikka näen ja saan häntä joka päivä, silti haluan häntä joka päivä aina yhä uudelleen ja uudelleen. Mikään ei riitä, en saa tarpeekseni hänestä. Se on hyvä ja on hieno tunne, haluan koko ajan ikuisuuksiin asti.... Kuten sanoin, harrastamme seksiä milloin missäkin miten vaan, mitenpäin vaan. Autossa olemme harrastaneet seksiä jo muutamaan otteeseen. Mieleenpainuvimmat tapaukset ovat kun hän on tullut katsomaan minua inttiin ja ollaan menty parkkipaikalle pilke silmäkulmassa. ;) Vaikka olisi aivan aurinkoinen ilma ja kiinnijäämisen mahdollisuus suuri, emme välitä. Kiinnijäämisen pelko tuo suurta jännitystä ja jokseenkin se kiihottaa minua ;3

Kerron yhdestä sessiosta mikä nyt on päälimmäisenä mielessä: hän tuli tuttuun tapaan heti vapaa-ajan alkamisen jälkeen. Menimme sotkuun jätskille ja jo matkalla vihjailin mitä tuleman pitää. Silittelimme toisismme jo sotkussa ja halusimme kummatkin jo selvästi vain autoon tekemään jotain kaunista ja silti niin rivoa ja irstasta. Juoksimme autolle ja menimme takapenkille. Työnsimme etupenkit eteen, jotta mahtuisimme paremmin. Riisuimme vaatteet, ihoni oli nihkeä ja auton lasit alkoivat huurtua. Laitoimme vielä vaatteita ikkunoiden suojaksi, jotta kukaan ei muka näki sisäälle. ;) Nuolaisin pari kertaa hänen kiimaista ja kosteaa pilluaan ja nousin suutelemaan häntä, vaikka pillumehut olivat edelleen huulillani. Hän pitää siitä, hän on pervo kuten minäkin;) Nousin polvilleni ja otin hänen päästään kiinni ja "pakotin" hänet ottamaan suihin. Kullini oli kova ja suonikas ja tuntui taivaalliselta kun hänet pehmeät huulensa menivät pisin kankeni vartta. Työnsin hänet selälleen ja tulin hänen päälleen. Upotin ison kyrpäni rajusti hänen kosteaan pilluunsa. Se osui pohjaan ja hän voihkaisi. Olin hänen päällään, suutelin häntä ja panin rajusti samalla hänen hieroessa klittaansa. Kumpikin huohotti täysillä ja tunnelma oli mitä kiihkein. Hänen pillunsa tuntuu hyvältä. Lämpimät seinämät hierovat ja puristavat kivikovaa suonikasta sykkivää kyrpääni. Tuntuu, että olen laukeamassa mutta pidätän, koska haluan, että oma rakkaani saa rajun orgasmin. ;) Jatkan rajua paukuttamista ihan pohjaan asti ja hän puristaa minua lujaa itseään vasten ja suutelee minua. Sitten hän saa todella vahvan orgasmin, sätkii eikä voi kontrolloida liikkeitään, pidän häntä paikallaan ja jatkan rajusti panemista. Hän kiljuu ja voihkii ja huutaa kuinka ihanalta kullini tuntuukaan. Yhtäkkiä tunnen paineen, olen tulossa! Jatkan vielä ihan hetken ja juuri kun olen tulossa, otan kullini ulos ja lataan satsit hänen mahalleen. Spermaa on todella paljon. Hän leikkii mällillä hetken ja pyytää minua suutelemaan häntä. Laskeudun suutelemaan kiimasta väriseviä huulia. Lopulta kello on niin paljon että hänen pitää lähteä. Minä lähden hymyilevänä takaisin ja hän lähtee hymyssä suin tyydytettynä takaisin kotiin;)

Terveisin M



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti