sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Kiimaista ja yllätyksellistä;)

Harrastaessamme seksiä odotan aina hänen ensimmäistä työntöään... varsinkin pitkän tauon jälkeen ensimmäinen työntö tuntuu aina ihanalle hänen täyttäessä minut kokonaan ihanalla kovalla kullillaan... ostin hänelle lahjaksi joskus mustan penisrenkaan, joka on kuin tehty hänen suonikkaalle kullilleen. Se paljastaa ihanasti hänen suonensa ja kovettaa hänen kullinsa äärimmilleen... kun hänen kullinsa seisoo aivan tapissa, on ihanaa ottaa se suuhun ja tuntea kovuus ja kiimaisuus hänen voihkiessa imiessäni sitä kaikin voimin, välillä hellittäen ja kiusaten...



Muistan eräitä kertoja, kun olemme harrastaneet seksiä esimerkiksi pöydällä, hänen seisoessa ja minun istuessa reunalla. On ihanaa katsoa, kuinka hänen iso kullinsa pikkuhiljaa uppoaa syvälle sisääni ja hänen lantionsa liike saa minussa aikaan kylmiä väreitä.. hän näyttää hyvältä, hän tuntuu niin hyvältä.. samalla kun hän suutelee minua pehmeillä huulillaan olen taivaassa..! Pöydällä nussiessa on ihana seurailla kullin etenemistä ja liikettä edestakaisin... asennossa kulli työntyy ihanan syvälle ja hengitykseni salpautuu hänen osuessaan pohjaan, se on niin ihanan pitkä ja paksu... minusta tuntuu kirjaimellisesti että hän täyttää minut ja tunne on sanoinkuvaamaton pitkän tauon jälkeen...!

Kerran aamulla herätessämme hän oli päättänyt saada seksiä. Menin edeltä keittiöön hänen seuratessa perässäni. Hän riisui housuni alas ja nosti minut keittiön pöydän päälle... hän siveli pimppiäni ja oli valmistautunut saamaan, minulta ei kysytty... kuinka ihanan kiimaista;) yritin muka vastustella häntä, mutta hän kiimassaan ja päättäväisyydessään työnsi kovan kullinsa sisääni ja alkoi nussimaan minua samalla suudellen minua huulille ja kaulalle... mmhhh, se tuntui niin hyvältä... ;)

Usein suihkussa häntä alkaa panettamaan. Saatan vain hipaista hänen kulliaan kun se jo seisoo koko varren mitaltaan kovana ja häntä panettaa... hänen halunsa ovat ihanat ja olen onnellinen hänen halutessaan vain minua;) hänen kiimansa ja huohotuksensa saa minut kiimaiseksi ja kosteaksi, ja hänen tuntiessaan olonsa hyväksi ja nauttien minusta, en voisi muuta toivoakaan...

On ihanaa hänen työntyessä hiljaa minuun. Kun nussimme takaapäin, hänellä on penisrengas ja kulli aivan kivikovana, tunne on ihana kuinka hän täyttää pilluni ja puskee sisääni sellaisella voimalla, että tajuntani räjähtää..! Takaapäin hän nussii minua usein raivoisasti, ottaen kaiken minusta irti... hän nussii minua niin syvälle ja pyytää notkistamaan selkää entistä enemmän, päässen entistä syvemmälle... usein hän pyytää saada laittavan jotain pyllyyni, pienen tai isomman dildon, jotta pilluni tuntuisi entistä tiukemmalta ja hän saisi vielä suurempaa nautintoa... ihana ajatella hänen kullinsa puristuvan pillussani, ja kuvitella hänen tuntemuksensa hänen nussiessa minua pohjaan saakka hitain työnnöin, välillä raivoisin vedoin...!

Minun lempparini on melkein ehdottomasti nussia sivuttain.... siinä asennossa hänen kullinsa osuu juuri oikeaan kohtaan ja jokainen työntö tuntuu uskomattomalta hänen kullinsa osuessa pohjaan... usein hän pitää juuri oikeanlaista tahtia yllä, ja samalla kurottautuu ylleni, jolloin tunnen hänen lämpönsä ja pystyn suutelemaan häntä samalla... hänen kanssaan orgasmini ovat aivan omaa luokkaansa. Niin voimakkaita purkauksia, joita ei pysty sanoin kuvaamaan... usein orgasmini saattavat kestää sekunneista minuutteihin enkä tunnu saavan hänestä koskaan tarpeekseni... tullessani hän usein innostuu ja nussii minua entistä rajummin, itsekin kiihottuen minun voihkimisestani ja huutamisestani, kehoni värisemisestä ja sätkimisestä... usein en pysy paikoillani ollenkaan, ja silloin hän saattaa tiukentaa otteitaan pitäen minusta lujasti kiinni samalla nussien minua niin lujaa kuin hän pystyy, ihanalla paksulla ja isolla kullillaan... mmmhh...<3

Ennen häntä olen ollut seksin aikana melko hiljainen. Hänen kanssaan en voi olla..! On ihanaa huutaa kiimasta kun hän nussii minua esimerkiksi takaapäin syvälle, en ole aina varmaa sattuuko minuun vai tuntuuko hyvältä, tunne on siinä aivan välimaastossa ja usein vain huudan ollessani aivan taivaissa tajuamatta mistään mitään... tunne on niin uskomaton ettei sitä voi sanoin kuvailla! Hänen suudelmansa tuntuvat niin hyviltä samalla hänen nussiessa minua, hänen kullinsa työntyessä niin syvälle minuun... hhmm, ei sellaisesta voi saada tarpeekseen;)

Terveisin N

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti