lauantai 12. toukokuuta 2012

Hellää rakastelua taivaissa...

Muistan kun olimme hänen yksiossään kahdestaan. Varmaan katseltu telkkaria ihan kylki kyljessä pussailtiin ja kaikki oli niin ihanaa, vaikka oltiinkin tunnettu vasta vähän aikaa. Hänen vierellään oli niin hyvä olla. Hänen lämpönsä, katseensa, hiuksensa ja tuoksunsa saavat sydämeni hakkaamaan tuhatta ja sataa. Hän on minun, omistan hänet, häneen ei kukaan muu koske<3 Siirryimme sänkyyn, suutelimme ja samalla riisuimme toistemme vaatteet. Esileikki oli huomattavasti pidempi ja kiihkeämpi kuin normaalisti. Suutelin hänen pehmeitä ja ihania huuliaan, samalla kun vaelsin kädelläni ympäri hänen kehoaan. Hänen ihonsa on niin pehmeä. Siirryin käsilläni hieromaan hänen rintojaan. Hän puristaa minua kovempaa vasten itseään ja hänen hengityksensä kiihtyy. Siirrän käteni hitaasti kohti kauneinta pillua mitä olen koskaan nähnyt. Alan sormellani pyörittelemään hänen klitoristaan. Suutelen häntä samalla ja hän huokailee ja voihkii kiimasta ja hyvänolon tunteesta. Menen hänen päälleen, suutelen häntä katson häntä syvälle silmiin. Upotan sykkivän ison kullini syvälle hänen kiimasta kosteaan tiukkaan pilluunsa. Hän voihkaisee ja vetää minua itseään päin. Alan pikkuhiljaa edestakaisin panemaan omaa rakastani, haluan tuottaa hänelle suurinta nautintoa. Yhtä'äkkiä tuntuu kuin maailma katoaisi ympäriltä. Vain minä ja hän, minun rakkaani kahdestaan, ei ketään muuta. Panen entistä nopeammin syvälle hänen pilluunsa. Minä huokailen, koska tuntuu niin hyvältä... alan panemaan häntä vieläkin kovempaa, tuntuu että olemme yhtä... voihkimme kiivaasti täysin kiimassa, ja lopulta hän saa kokovartalo-orgasmin. Hän tärisee, voihkii ja pitää minusta kiinni. Minä jatkan. Hänen orgasminsa kesti 20 minuuttia ja lopulta minä tulin hänen mahalleen. Jäimme makaamaan sängylle vierekkäin. Ei välitetty sotkeentuvatko lakanat vaan oltiin vierekkäin. Katsoin häntä syvälle silmiin, suutelin ja hyväilin häntä. Rakastan omaa kultaani. Se oli ihmeellisintä, jotain niin upeaa. Mutta sitähän meidän seksi on aina, yhtä täydellistä ja rietasta ;) sanoinkuvaamatonta<3

Terveisin M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti